Velkommen / Foreningen

HAPPY FEET DANCERS - RINGSTED

Foreningen blev stiftet den 9. februar 2005, og er hjemmehørende i Ringsted, men har medlemmer fra det meste af midtsjælland. Vi er medlem af DGI.

Vi danser i Anlægspavillonen, Tværallé 5 i Ringsted, mandag aften, og i Multisalen, Sdr. Park (Ahornhallen), Ahorn Allé 48, 4100 Ringsted, onsdag aften.

Vi danser 50% country og 50% non country dans, men vores Happy Feet danser også vals, irish, charleston, cha cha cha, årets danse m.m.

Line Dance er forholdsvis let at lære, men der findes forskellige hold/sværhedsgrader.

Der undervises i hold for begyndere, hvor kendskab til Line Dance ikke er nogen betingelse, samt i hold af let og mere øvede, samt turbo.

Alle aldersgrupper kan deltage, og da vi danser på linje, kræves der ingen partner.

Line Dance er en sjov form for motion ...... både for kvinder og mænd.

Hvis vi med ovenstående har vakt din interesse og du ønsker flere oplysninger om vores forening kan du klikke på her Kontakt os
Lene Sonne | CVR: 34010943 | Kildemarken, Ringsted - Danmark | Tlf.: 61790368